foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
+370 389 72529
pasakosld@pasaka.utena.lm.lt

64„Kiškučių“ grupės vaikai kalbėjo apie švarą. Diskutavo, kodėl reikia plauti rankytes, kalbėjo apie mikrobus, kaip jie atrodo. Apžiūrinėjo įvairias vaistažoles, sužinojo jų pavadinimus, diskutavo, kaip atrodo vaistažolės kai auga ir kaip pasikeičia jau sudžiovintos. Ragavo iš namų atsineštas arbatas. Savaitės pabaigoje apsilankė sveikatos priežiūros specialistė Žydrūnė, kuri parodė, kiek ant mūsų neplautų rankų mikrobų ir kai nusiplauname apžiūrėjome ar dar jų lieka. Vaikai atliko eksperimentą „mikrobas pabėga“, į indelį su vandeniu pripylėme vandens ir pipirų, ausų krapštuką suvilgėme muilu ir kišome į vandenį su pipiru, pastebėjome, kad pipirai „išsigando“ muilo ir traukėsi. Diskutavome, kodėl taip atsitiko su pipirais.

Mokytojos, dirbančios pagal IUP: Austė Žiezdrytė ir Vygaudė Bislytė

 

nuotraukos

1„Pelėdžiukų" grupės vaikai atliko bandymą su vandeniu. Į vienkartines stiklines pripylė vandens ir jį nudažė guašu. Sustatė į eilę: stiklinaitę su spalvotu vandeniu ir tuščią, taip surikiavo visas stiklines. Sulenkė servetėles į kelis sluoksnius, perlenkė ir dėjo vieną galą į stiklinaitę su spalvotu vandeniu, o kitą į tuščią. Palikome stiklines per naktį. Kitą dieną nustebome: visos stiklinaitės buvo su vandeniu, į tuščias stiklinaites prilašėjo spalvoto vandens.

Mokytoja dirbanti pagal IUP, Česlava Jastremskienė

 

 

 

 

 

 

 

nuotraukos

5Kai lauke šaltukas pradeda žnaibyti nosytes, o grupėje veiklos norisi įvairesnės, „Smalsiukų“ grupės vaikai gaminasi smėlio modeliną. Žaidimai su smėlio modelinu lavina smulkiąją motoriką, rankų-akių koordinaciją, kūrybiškumą, lytėjimo pojūčius. O jeigu ir Jūs namuose norėtumėte pasigaminti tokio smėlio, štai ką reikia daryti: 1 stiklinę miltų sumaišome su 1stikline druskos, įdedame 2 stiklines smėlio, įpilame vandens (beveik stiklinę) ir truputį aliejaus. Viską išmaišome, išminkome ir smėlio modelinas jau paruoštas. Smagios veiklos!

Mokytoja, dirbanti pagal IUP, Agnė Mikienė

 

 

nuotraukos

12„Pelėdžiukų“ grupės vaikai lankėsi Utenos daugiafunkciame sporto centre. Ten vaikai ne tik žaidė judriuosius žaidimus, mėtė į krepšį bet ir pakviesti Emilijaus tėčio žiūrėjo „Juventus“ krepšininkų treniruotę. Į darželį grįžo pilni įspūdžių.

Mokytoja, dirbanti pagal IUP, Česlava Jastremskienė

 

 

 

 

nuotraukos

8„Vyturėlių“ ir „Širdučių“ grupių vaikai noriai žaidė su modelino kamuoliukais - maigė, spaudė, dėliojo. Mažyliams ypač patiko paslėpti ir surasti kamuoliukus po dėžutėmis.

Ugdytiniai rideno, dėjo, ieškojo, rinko, mėtė kamuolius. Ši aktyvi veikla teikė daug džiaugsmo ir skatino judėti. Lavinant stambiosios motorikos judesius stiprinami viso kūno raumenys, gerėja pusiausvyra ir koordinacija.

Mokytoja, dirbanti pagal IUP, Loreta Zapolskienė

 

 

 

nuotraukos

8„Smalsiukų“ grupės vaikai dalinasi savo žiniomis apie gyvūnus. Pirmiausia juos reikėjo surasti knygelėse ir dėlionėse, o tada papasakoti, ką apie juos žinome. Patirties dalinimasisi su kitais vaikais skatina juos būti grupės nariais, išklausyti kitus, išsakyti savo nuomonę. Vaikai maitino gyvūnėlius, taip lavindami smulkiąją motoriką, akies-rankos koordinaciją, dalinosi žiniomis, ką ėda gyvūnai. O savo žinias perteikė ne tik pasakodami, bet ir piešdami, spauduodami labiaiusiai patinkantį gyvūną.

Agnė Mikienė

 

 

nuotraukos

76Medicinos centras „Helona“ vykdo projektą – grupines mankšteles „Sveikos pėdutės“ vaikams nuo 3 metų amžiaus plokščiapėdystės korekcijai ir prevencijai. Užsiėmimai vyko ir mūsų įstaigoje. Jų metu kineziterapeutė Dovilė Kornevienė vaikams parodė pratimų taisyklingos laikysenos gerinimui bei plokščiapėdystės gydymui ir prevencijai.

 

 

 

 

 

nuotraukos

,97,Žiedelių" grupės vaikai stebėjo ir eksperimento metu įsitikino, kad sulankstytas popierius vandenyje skleidžiasi. Eksperimentui naudojo popierines gėlytes.

„Pelėdžiukų“ grupės vaikai atliko eksperimentą „Šokančios razinos".

Priešmokyklinės „A” grupės vaikai atliko eksperimentą „Atskirk pipirus nuo druskos”. Iš pradžių ant stalo sumaišė šiek tiek pipirų ir druskos, o plastikinį šaukštą patrynė į vilnonę pirštinę. Šaukštą lėtai priartinę prie mišinio pastebėjo, kad juodi pipirų grūdeliai pašoko aukštyn prie šaukšto. Vaikai diskutavo ir padarė išvadą, kad pipirų grūdeliai lengvesni už druską ir nesunkiai pakyla prie įelektrinto šaukšto.

Priešmokyklinės „B“ grupės vaikai atliko eksperimentą „Garso vibracija“. Atkirpo siūlo ir ties viduriu pririšo šakutės galą. Siūlo kraštus vaikai apsuko apie pirštus. Pasūpuotą šakutę švelniai trinktelėjo į stalo kraštą. Pasigirdo duslus smūgis. Po to rodomaisiais pirštais prilietė ausis ir šakutę vėl trinktelėjo į stalą. Garsą ir siūlo vibraciją išgirdo aiškiai. Padarė išvadą, kad arčiau ausų vibracijas ir garsus girdime aiškiau.

„Varpelių" ir „Saulučių" grupių vaikai stebėjo kaip ant netikro sniego „išauga" raudonos gėlės. Vėliau maišė įvairias spalvas, kurias išbandė piešdami ant moliūgų. O po visų veiklų, atsigulę klausėsi lietaus garsų.

Žvirbliukų grupės vaikai darė eksperimentą „Spalvų teplionės". Vaikai spėliojo kokia spalva gausis sumaišius dvi spalvas (geltoną ir raudoną, raudoną ir mėlyną, geltoną ir mėlyną). Vaikai tai darė ant storo popieriaus pilė dvi spalvas, dengė plėvele ir kočiojo kočėlais. Vaikams patiko spalvos kurios gavosi.

nuotraukos

92,,Žiedelių" grupės vaikai diskutavo kas jais rūpinasi darželyje ir sužinojo, kad ne tik auklėtojos. Aplankė direktorės, pavaduotojos, dietistės ir logopedės kabinetus, buhalteriją, virtuvę ir skalbyklą. Aplankę plačiau sužinojo apie šias profesijas. Vaikai žaidimų metu imitavo šios profesijos žmones, juos piešė ir ,,išleido" savo knygą ,,Kas mumis rūpinasi darželyje".

Neringa Šeikienė

 

 

nuotraukos